Tuesday 17 January 2012

Random ; Sinaran .

Us with Mrs. Jam 

caya-raja-zati-fathiah-jiha-ida

Kata orang , tak kenal maka tak cinta . Sejak aku mula mengenali Sinaran Tuition Centre, aku jatuh cinta . Dan sekarang aku mula merindui  . Mereka - mereka di Sinaran  yang sangat awesome bagi aku . Ruang yang selesa , persekitaran yang ceria ditambah pula dengan students bising kadang - kala cukup memeriahkan suasana . Cikgu - cikgu di Sinaran secara jujur memang best gila . Kerana apa aku cakap best gila ? Kerana mereka sangat mesra pelajar dan mesra alam juga , hihi . Punya lebihan sifat loving dan sungguh caring .

Rindu nak kena peluk cium ketat - ketat dengan Puan Jam , rindu nak kena cubit tarik pipi dengan Ms.Anne , rindu nak ponteng kelas BM cikgu Zack haha walaupun sebenarnya best sebab boleh relaks relaks tak pressure sangat  dan boleh buat bising hihi . Rindu nak dengar Puan Jam menjerit , takpun gelak kuat - kuat haha  . Rindu nak belajar Bio dengan cikgu Firdaus sebab cikgu sporting dan sangat baik dan amat memahami perempuan seperti kami haha , sorry sebab dulu pernah ada isu  kitorang tak nak belajar dengan cikgu , haha kelakar je . Rindu jugakk nak masuk kelas AddMath dan Physics cikgu Fazirul , rasanya yang paling rindu kot haha . Secara jujur , he's awesome . Rindu nak dengar cerita kelakar dia , dan nak dengar dia bebel dan berceramah pasal kehidupan takpun pasal lelaki dan perempuan haha . Penuh semangat dan kelakar . Tak garang tapi tegas . Totally someone yang aku boleh respect . He's the first one that called me Faizah in class . I don't have any idea anyway whose that Faizah but yeah thanks though , b'coz that 'Faizah' are getting popular nowadays haha since my friends claimed me as Faizah whenever diorang nak bahan aku kan haha . Okay , that's all . Since aku tak ambik tuition Chemistry , so aku tak kenal sangat dengan cikgu Hisham tu . But yeah , aku pernah tersalah masuk kelas cikgu tu dan masa tu malu gila kbai .






 .Walaupun hanya sempat menyemai benih cinta cuma setahun , sekarang aku terasa hasilnya
iaitu  RINDU .



P/S : Rindu jugak dengan cikgu - cikgu SMKS10   :)