Monday 13 February 2012

Sekadar sapaan .



Rasa macam lama gila tak update . Padahal baru lima hari . Hidup sekarang sedang buzy . Sibuk dengan kelas memandu tiap - tiap hari . Khamis ni , aku ada test JPJ . Harap - harap semua okay dan aku lulus test tu nanti . Mohon doa dari semua ya ? Ececehh , gaya orang nak pergi berjuang pula . Okayfine , yang benarnya aku takut + cuak . Yang paling pilu , aku tak nak kecewakan cikgu (trainer) aku . Alololo , baiknya budak ni , anak murid siapa la nie ?  Alaa , anak murid cikgu yang garang - garang misai melenting tu . Oh okayy .


Esok aku ada interview kerja . Ciss , masih ada hati nak kerja lagi ? Erkk . Sekadar mencuba , ada rezeki adalah nanti .  Mohon doa ya semua lagi ? Hihi okay bai . Maaf , ayat tipikal kali ini .


- Maaf , saya lambat pick-up .