Friday 27 May 2011

bebel

Assalammualaikum.  :')

( entri ini tidak dipaksa untuk dibaca kerana mungkin ianya meningkatkan tahap keboringan anda ke tahap maksimum.)


heyy , blog. sudah berapa kurun aku tak jenguk kau ? dah berapa zaman aku tak update kau ? 
 latest entry was on 7th May ? now, 27th May. It have been 3 weeks. almost a month !
oh, my dearly dusty-dusty blog. I'm sorry ! ( sambil cakap ikut intonasi Amir RL ).

 gambar hiasan semata mata


dan aku tahu, korang akan buat muka annoying gila , lepas tu angkat sedikit bibir atas korang, tahan nafas , kemudian lepaskan sambil jerit ,
Eeeuuuwwwwwww !!!


kan ? sebab aku bila dengar dia cakap ayat keramat dia tu , cara keramat aku macam tu ah
. urghh , menanah telinga dik oii .

eh, apa ni ? aku bukan nak tulis entri pasal Amir. tak mau !
just nak bertegur sapa jer dengan blog yang dah lama terbiar tak bertuan neh.
hmmm , lagi nak membebel pasal apa ye?

oh ye , btw, peperiksaan pertengahan tahun (skema gile, selalu org sebut exam je ) dah habis. alhamdulillah , sekarang barulah aku dapat bernafas. kalau sebelum neh , sesak nafas selama tiga minggu asyik dok hadap buku je. buku pun naik jemu tengok muka aku. haha. itu tak boleh blah . dalam tiga minggu , tak de apa kot perkara best yang boleh dikongsikan. hari-hari macam biasa. cuma aku tak harap  lebih-lebih la for this midterm , sebab aku memang tak study sangat. study pun ayam-ayam jer.
so, jangan nak expect markah lebih lebih ye, syahira !

dan hari neh , sambutan hari guru KD'10. err , a bit dissappointed. entahlah. tak banyak moment yang aku boleh ingat. persembahan student pun , hmmmmmmm. no comment! hha. Sebab tak ada benda yang like '' WOW ! ". then , cari cari cikgu sambil bagi hadiah kecil berbentuk balang yang berisikan bintang bintang yang kami buat sendiri daripada kertas sambil buat muka tak malu tangkap gambar dengan seorang demi seorang cikgu tidak kira di pejabat,  bilik guru , dewan terbuka , mahupun di kantin. yarh! nampak kami sangat desperate, bukan ? haha. tidak mengapa , tahun depan mana ada dah, nak desperate macam tu.


and eh, "pakcik" datang.   heyy bro! *


okay, entri kau boring, syahira.
tapi tak per, cuti 2 bulan kan ?? oke. sangat tak sedar diri. cuti 2 minggu kan. so, lepas neh, sukacita dimaklumkan bahawa saya akan meng-update blog ini seselalu (sekerap) yang mungkin.
konon lah kan.  tengok tengok, nan hado.