Thursday 13 October 2011

Dear Malas ,






Salam semua. Dan hye!

Dear Malas,
Okay. Memandangkan sekarang saya sangat bizi busy, since Sijil Pelajaran Malaysia semakin hari semakin hampir menjengah, hmm saya memang kena study.  Malas yang dah bertapa berkurun-kurun dalam diri nampaknya terpaksa di buang, dicampak,dibaling, diterajang jauh jauh. Sebulan je. Tolong lah tinggalkan jasad aku ni dalam masa sebulan dua ni, pergi main jauh-jauh. Habis SPM, nak datang balik, datanglah tak kisah dah, kau nak sambung bertapa balik pun takpe. Okay, malas ?

Dear Malas,
Kau tak nak tengok ke aku berjaya dalam hidup aku? Kau tak kesian ker kat aku kalau aku tak cemerlang dalam SPM semua gara-gara kau ? Kau tak rasa bersalah sedikit pun? Tolonglah. Bertimbang-rasa sikit. Dah berapa ramai manusia yang gagal disebabkan sifat setia kau terhadap mereka sehingga taknak meninggalkan mereka walaupun sesaat ? Huh. Fikirkan. Bagi kami peluang.

 Dear Rajin ,
 Come here , my dear. I seriously need youuuuu be my side. Pleasseeeee <3