Monday 20 February 2012

Hati itu , kaca yang mudah terhempas ke batu .



Lain pulak rasa sekarang . Entah apa yang lain entah . Tapi yang pasti aku dapat rasa yang kau lain . Kau memang dah lain . Lain betul lah senang cerita . Ada muslihat mungkin . Aku harus hati - hati . Permainan yang kau mainkan ini sangat adventure . Silap - silap bisa jatuh gedebuk dan sukar untuk bangkit lagi tanpa siapa peduli .


Kalau kau mahu , kau boleh pergi jauh - jauh sekarang . Jangan pernah curah apa - apa harapan sama aku lagi . Kernanya , aku akan bangkit dengan melulu sambil mendabik dada . Satu kemaluan okay . Erk , maksud aku malu . 


Paling perit , berkali - kali lagi aku akan tersedu - sedu melahir tangis lalu mengadu sama bulan bintang yang dah tak sanggup mahu layan ceritera bangang aku lagi . Jangan kau berani - berani . 



Ending of this game moga mampu buat aku tersenyum . Moga - moga lah .
Serangkap ikhlas dari aku , moga kau dan aku sama - sama bahagia .