Monday 6 February 2012

Rebahkan harapmu .

giveupyourghosts:

I think this time of day is the prettiest.
so beautiful.

Aku sukar sekali untuk berhenti berharap . Masalah aku ini bukan sejak akhir - akhir ini , padahal sejak dulu lagi berkurun - kurun sampai kini . Kian menebal bersama hari . Kenapa ya ? Aku serasa kurang mengerti . Mahu menunggu sesuatu yang tidak mungkin . Takpun yang belum pasti . Kalau hari - hari macam ni ,  sakit hati boleh pergi mati . Kalau mati sekalipun , biarlah segala yang diharapkan termakbul nanti . Barulah boleh pergi dengan senang hati . Sekali lagi aku terdampar menghadap sinaran mentari . Suluhlah dalam - dalam sudut hati ini . Jenuh mengamati . Yang aku nampak adalah sang hitam menyelubungi . Gelap .

Kau, jangan bicara soal mati suka - suka hati . Iman di dada sudah cukup tinggi kah ? Aku rebah . 


Kenapa ada sang hitam bila putih menyenangkan  .
- SheilaOn7 .