Friday 12 July 2013

08:59


Apa- apa pun, alhamdulillah.
kerana Allah masih berikan peluang.
Tahniah buat diri sendiri.

Tidak lama lagi,
UiTM dihati la kot?


Paling best sebab dapat dekat.
Haha.
konon harap nak dapat jauh-jauh dari rumah.
rupanya dekat jugak.
Rezeki nak balik tiap-tiap minggu lagi mungkin ?

Yang tak best geng matriks ramai dapat jauh la pulak.
Melaka la, pahang la, terengganu la, utara la , paling sadis seorang dapat UiTM sarawak.
Perghhh denaaaaaaa , I need you here. 

Dan jihaaaaaaaaa, kenapa terengganu kenapa kenapa?
Aku tak boleh terima !
aku nak kau ada dengan aku selalu, kat sisi aku, bila kita suka sama-sama, sedih semua sama-sama.
I do really really need you moreeeeeeee.

Hmm.

Sorang lagi pulak, kat Melaka.
I need you too, bro.
Sobs.

Kos tu memang dah confirm lah lain-lain,
tapi at least dapat jumpa korang depan mata sekali-sekali pun jadilah.
Ini tidakkk. 

Okayy memang nampak lah aku sedih sangat kan.
orang yang memang setia dengan aku setiap masa tu nanti tak ada dah.
Aku memang dah sedia nak terima semua kenyataan ni,
but it still... yeah you know how was it.