Tuesday, 14 August 2012

Update.

belakang tu asrama lelaki hewhew.


Aku sudah mula bercuti hari raya. Sebenarnya dah lama sejak Khamis lepas. Biasalah budak matriks kan tak sabar-sabar nak cuti, habis je exam terus cabut angkut bagasi-bagasi besar balik rumah seolah-olah tak akan melangkah masuk ke dalam kolej lagi dah. Macam aku. (haha)

Lalu, cuti dua minggu yang betapa lama yang buat aku bosan nak mati duduk rumah itu, tidak sah lah sekiranya lecturer-lecturer membiarkan kami hidup dengan senang-lenangnya goyang kaki makan almond london duduk depan TV dua puluh empat per tujuh/ jam per hari. Maka, kami dengan suka rela mahupun suka paksa, menerima assignment-assignment yang menjadi dambaan hati para pelajar sekalian untuk diperlakukan di rumah.

Oh ye, lagi 4 hari nak raya ye? Errr kenapa saya macam tak ada feel nak berhari raya ni ? Mungkin sedih mahu meninggalkan Ramadhan ? Ececeh. Alhamdulillah, saya dah insaf banyak. Nampak tak? Haha kbai.