Friday 28 December 2012

Kamu beda.



Sesungguhnya, aku memang tidak sempurna. Tengok kasutlah ! (HAHA)


Dan sebenarnya, aku suka menjadi yang tidak sempurna. Kerna buat aku, itu uniknya kita. Ada lebih, ada kurangnya. Dah kalau semua manusia hampir semuanya punya lebih dan kurang yang serupa, apa gunanya kehidupan ? 

Tiap dari manusia itu berbeda.


Dan sejak-sejak ini, ramai pula yang mengekspreskan ketidakpuasan mereka sama aku. 

Mereka bilang, aku ini agak aneh. Bukan kuno, cuma sedikit klasik. Zaman kanak kanak, tidak menonton kartun. Tidak tahu nama snack yang paling digemari sewaktu kecil. Gemar lagu rock jiwang 90-an, paling suka cerita seram. Banyak lagi sebenarnya.


Kadang-kadang hingga aku merasakan aku ini paling 'recessive', sangat kurang 'dominant' nya. 
Susah mahu jumpa spesis seperti aku disini. Paling tak common. 


Aku tak pelik, cuma lain dari yang biasa. Tu je. Elehh!